Onsdag !

Godmorgon på er !

Gud, jag skulle inte ha sagt igår att jag är såå pigg på mornarna fast jag gått och lagt mig någon timme senare än vanligt för nu imorse var jag INTE pigg fast jag sov ända till kl 08 ! Vaknade med huvudvärk och tungt att andas gjorde jag oxå... Måste verkligen vädra sängkläderna igen, Jag vet faktiskt inte om jag inbillar mig eller om det är på riktigt men om jag inte har täcke och kuddar ute på vädring ca 2 gånger i veckan börjar jag känna att det är tungt att andas där inne. Skumt.. Fast ändå inte, det är ju verkligen sjukt mycket kvalster och damm i ett sovrum vilket är en av dem största allergenerna typ.

Ska försöka boka en tvättstuga med bra torktumlare oxå till helgen om det finns nån ledig tid så ska jag passa på att tvätta kuddarna och täcket för det är på tiden nu.

Anyhow.. Jag har en kortare dag än vanligt idag för att några avbokat då alla barnen är hemma på jullov så jag jobbar 11-16.30 istället för från 7.30 :) Skönt !


Nej, Nu ska jag he ut sängkläderna, äta frukost och diska !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0