Nu blir det andra bullar

Ah vad skönt.. Nu är både jobb, handling och matlagning avklarat för idag ! Dessutom lagade jag en stor laddning mat så det räcker till mer än en måltid :) Gjorde en lite nyttigare version av köttfärssås i mexikansk tappning: Fräste upp lök, vitlök och chili med köttfärs, tillsatte en burk majs, en halv burk blandade bönor och en jäkla massa kryddor osv. Starkt blev det, Men gott :)

Nu har jag just haft en liten kaffepaus men ska bege mig till köket igen, Ska baka matbröd :) Har dock inte riktigt bestämt mig vad jag ska sätta i degen ? Rivna morötter, solrosfrön, valnötter, soltorkade tomater & örter, linfrön, grovt mjöl ? Ja alternativen finns ju så jag får se vad som hamnar i bunken ;p




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0