Måndag

Då har man kickat igång en ny vecka med jobb och sen full fart här hemma.. Jag kommer att åka upp även denna helg och stanna till på nästa Tisdag och eftersom jag jobbar fulla dagar hela veckan utom imorn ska jag försöka göra bort så mycket som möjligt nu :)

Håller på och tvättar nu så strax ska jag ner och slå på maskin Nr2 och sedan måste jag iväg till storheden för att handla mat, Inte lockande - Det är kallt ute ! Brrr

Ska även handtvätta lite små kuddfodral åsånt, diska och såna smågrejer. Borde baka oxå ! Har haft lust att göra det så länge nu men aldrig blir det av.. Troligtvis inte ikväll heller ! Ska däremot kolla Familjen Annorlunda på tv som börjar idag :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0