Måndag

Godmorgon !

Det blir att jobba lite extra idag, Egentligen hade jag inget eget på mitt schema men nu ska jag ta en 2timmars kund kl 13 iaf. Imorgon blir det oxå extrajobb utöver det jag hade själv men alla slantar är ju välkomna så det är bara att ta fötterna med sig och göra det.

Idag är det då kallt ute, Kallast hittils som jag upplevt här i Luleå denna vinter iaf ! Hoppas det blir varmare snart igen ;p



Hehe jag måste bara visa er vad jag hittade igår på sidan där jag köpte hundskorna..




Hur bra hade inte dem passat på Oden ?! Haha han är ju lite som en blandning av en korv & en gris :D
Men så elaka ska vi väl ändå inte vara att vi tar på honom något sånt även om det skulle vara ganska roligt :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0