Lördag

Självklart känns det som om det är Söndag idag med tanke på att man var ledig igår så då blir man glad när man kommer på att man är ledig en hel dag till :D Jag har sovit lite längre än vanligt imorse men nu funderar jag på vad fasen jag skulle ha hittat på idag ??

På ett sätt är jag jäkligt sugen på att åka ut till Storheden.. Behöver besöka typ Willys, Rusta, Blomsterlandet och ÖB. Samtidigt känner jag mig slö och vill bara vara hemma - Fast då vet jag ju hur jävla snabbt jag blir less på det oxå. MEN om jag ska åka nånstans måste jag duscha och skotta fram bilen vilket båda två är väldigt jobbiga saker om man jämför med att typ krypa in i onepiecen och känna lugnet hemma haha :)

Kanske om jag gör lite nytta här hemma till en början så får jag se vad jag har lust med sen, Det är ju en dag imorgon oxå men jag tror åtminstone att jag ska gå till affären sen och hyra en film till ikväll, Är inne i en riktig se-film period förstår ni :)


Igår såg jag tex Rocky :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0