Giant Baby

Nu har jag äntligen efter många om å men fått bytt min "onepiece" först åkte jag till fel affärskedja, sen åkte jag till Teamsportia vid Kvantum å där hade dem alls inga såna så då fick ja åka in till stan å där hade dem sänkt priset med 200 kronor fast det gällde visst inte när man skulle byta !

Jävla idioter, Synd att jag var alldeles för stressad, trött och hungrig för att orka börja tjorva annars hade jag ju bara sagt att då vill jag lämna tillbaka den istället och sen gått å köpt en ny till reapriset.

Anhyhoo..Direkt jag kom hem slängde jag då av mig jobbkläder och hoppade in i den å satte på mystofflorna.. Fan så skönt, Ska aldrig ta av mig den :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0