Fix och trix

Hallo !

Den här dagen går väääldigt lååångsamt tycker jag.. Känns som att den hållit på i evigheter och då är klockan inte ens 19 ännu !

Jag har haft storstädning i köket och rengjort allt där, städat badrummet, packat undan julpyntet, sorterat en garderob, flyttat lite saker och allmänt bara ordnat upp lite bättre. Hängt upp lite nya tavlor och sånt =)

Sen har jag för första gången användt min glassmaskin och gjort jordgubbsglass men det blev så sött och jag har inte ätit någon riktig mat idag så jag har inte haft nåt sug att äta upp den ännu. Borde kanske på tal om det laga nån mat men det lät så jobbigt och jag har verkligen ingen som helst lust med det :S Fast jag måste väl antar jag.. Ska koka broccoli och göra en ädelostsås till det som jag kan äta med pasta.


Ikväll ska jag iaf se en film... Och äta glass :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0