Bah

Jahapps, Det vart ingen vidare lång jobbdag för mig.. Hade blivit dubbelbokad så när jag kom fram dit jag skulle var det redan en kollega till mig där. Lite tröttsamt men det var ju inte mitt fel så jag får ju dem timmarna betalda ändå.. Annars hade det varit surt om jag klätt på mig, halvt frusit ihjäl och slösat diesel på ingenting ;p

Nåja.. Jag ska bara tina upp nu litegrann så far jag och handlar sen, efter det åker jag till Mamsen & co för att äta lite middag, kanske dricka en kopp kaffe och slappa i soffan ;)



Ser dock INTE fram emot att gå ut i kylan igen.. BRRR. Kanske borde köpa sig nå varma skor och ordentliga handskar för jag tycker mig bli mer och mer frusen för varje år som går.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0