Whiskey någon ?

Alla hjärtans dag närmar sig och jag tänkte att Emil skulle få en god Whiskey.

Problemet är bara att jag inte vet om jag ska ta en fruktig Irländsk blended eller en rökig Scotte eller kanske en bourbon ?

Alltså.. Bourbon brukar han typ alltid dricka så det vet jag ju att han gillar men känns kanske inte så speciellt att få det som present då.. Rökiga vet jag oxå att han gillar men när jag läste om Jameson och Tullamore Dew tyckte jag dem lät så goda så nu väljer jag mellan Jameson, Tullamore Dew, Laphroaig och Black Grouse. Vilket dilemma.. Det slutar väl med att jag tar den som har finast flaska haha :D








Kommentarer
Åsa

Jamen visst fan är de sjukt att folk inte kan bete sig på jobbet :O Vi har också problem med tom tank på fordonen och vi måste åka upp 450 till ovanjord för att kunna tanka.. Skitkul att ingen ens lämnat en lapp att de va dåligt om diesel :S

2012-02-10 @ 10:32:31
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0