Wella Professionals

Jag måste bara tipsa er om Schampot jag använder nu eftersom det nog är det bästa jag nånsin haft ! Jämfört med Bedhead Dumb Blonde som jag haft tidigare är skillnaden enorm !

Nämligen Wella Professionals:


Det finns i en massa olika varianter för fint, tjock, färgat hår och även oparfymerat för känslig hårbotten osv.
Jag använder det som heter Enrich för fint/normalt hår som även ger volym och det har allt man vill ha av ett Schampo !

Det är drygt, luktar gott, håret känns rent & fräscht länge och blir inte sådär tungt och hängigt utan lätt och luftigt. Mitt hår som för ett tag sen kändes så slitet att jag desperat ville klippa mig känns nu jättemjukt, lent och tovar sig inte alls. Dessutom får det en mycket glansigare och klarare blond-färg när det är nytvättat.

Till det använder jag den tillhörande inpackningen som balsam och den är verligen sjukt bra och gör håret såå mjukt och lent !



Båda finns på Lyko.se för 127 och 149 kronor !



Kommentarer
Åsa

tack för tipset, ska försöka komma ihåg att prova de :)

2012-03-02 @ 22:06:08
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0