Onsdag

Vad veckan går sakta, Kan det inte bli helg nån gång :):) ?

Nåja.. Igår vart det inget bloggande och inte vet jag om det var nåt viktigt jag missade att knappra ner. Jobbade fram till lunch, var ute med Oden, köpte & åt semlor, lagade mat.. åt.. Jamen ni vet.

Idag har jag varit ledig på förmiddagen så jag har hunnit tvätta kläder, diska, vädra sängkläderna och bara allmänt småfixa. Har även börjat packa så smått det jag ska ha med mig i helgen och nu ska jag alldeles strax ner i tvättstugan igen. En promenad med hunden och någon form av lunchintag för mig ska jag oxå hinna med innan jag beger mig mot jobbet. Vi ska ha fotografering kl 12 och sen jobbar jag 2,5h efter det så det blir en kort skön dag :)


I eftermiddag ska vi till Mamma och company som bjuder på Pizza och semlor, Tänkte vi passar på att tanka bilen och sånt då oxå när vi ändå är iväg.




Kommentarer
Åsa

haha glöm inte att alla är vi olika ;) ;) nämen nog är den väl bra på sitt sätt, men just det här med att batteriet håller typ en dag känns ju inge kul :S Sen finns de väl säkert miljoner roliga appar som jag missat :P Men nu vet jag att jag inte behöver köpa nån dyr grej av nått visst märke, vafan det kostar ju multum med typ en liten sladd bara för att det är ett äpple som nån tagit en tugga ur på den ;)

2012-02-22 @ 17:03:24
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0