Mot jobbet

Nä, Om man skulle hitta på något lunchliknande innan det är dags att bege sig mot jobbet. Eftersom det är sportlov blir det endel avbokningar för dem som har alla ungar hemma och så var fallet nu under förmiddagen. Visst är det skönt med lite ledigt men nu ville jag ju jobba samt att jag ändå stigit upp kl 07 för att vara redo ifall det skulle dyka upp nåt annat jobb åt mig.

Man blir så seg av att bara sitta hemma och vänta på att börja jobba och inte har jag gjort nån nytta heller under förmiddagen.. Bara suttit av tiden typ så det får jag väl skylla mig själv för ;p

Nåja.. Ska som sagt fixa nå lunch nu och sen gå mot bussen. Måste in nånstans och växla lite parkeringspengar och sen har jag två kunder på 2h vardera.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0