Måndag

Jahapps, Den här måndagen vart inte som jag planerat. Skulle ju ha jobbat men nu är jag hemma med en olidlig huvudvärk .. Till saken hör då att jag haft ont i huvet nu typ hela förra veckan, hela helgen och än verkar det inte ha tänkt ge mig sig. Så himla tröttsamt !

Jag ska väl snart ta en tablett och sen ska jag försöka få det att gå över med lite massage, stretching osv då det är från nacken och ryggen det kommer. Ska ligga på spikmattan och så kanske jag tar en promenad så man får igång cirkulationen oxå.



Annars har jag väl inte mer att förtälja just nu, Ska betala lite räkningar å få se om jag får nån nytta gjort när jag väl är hemma. Viktigast av allt är ju att handla mat !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0