LillMagen

Ibland undrar jag vart allt jag stoppar i mig tar vägen, Tröck en hel kebabpizza idag och 10 minuter senare slank en semla ner.

Och förra helgen förvånade jag tillochmed mig själv.. Åt schnitzel och spagetti till middag vid 17-tiden och sedan ett helt Grand de luxe spicy cheddar vid 20 :D


NU ska vi gå ut på kvällsprommis, Det blir en tidig kväll ikväll och fyfaan vad skönt.. Ska ju jobba nästan full dag imorn och det är ju inte latmaskar som mig vana vid ;) Hehe nej men jag har jäkligt mycket som ska hinnas med efter jobbet oxå samt att jag bara är sjukt trött :)

Godnatt på er allihop !



Här är föresten den nygamla tröjan jag pratade om tidigare, Nu kan Jag & Emil fara ut med skoter och grilla korv och vara lika snygga i våra Helly Hansens. Han har ju en Orange som han fått av mig och den här röda är min Mammas gamla som hon köpte när hon var lika gammal som jag är nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0