Karlslokar

Det är väl ingen nyhet att Män brukar ha en benägenhet att glömma bort födelsedagar, årsdagar, bröllopsdagar osv..

Idag sprang jag in på Kvantum för att hinna skicka ett Alla hjärtans dag kort åt Emil så det skulle komma fram imorn.. Hittar inga kort nånstans varken där dem brukar vara eller bland chokladaskar osv så jag går och frågar en kille som jobbar där

Jag: Hej, jo jag undar vars ni har <3-kort jag har letat där bland dem vanliga å där fanns dem inte så jag tänkte om ni ställt dem nån annanstans i butiken ?
Han: Jaa nää vetu att vi har inte fått in sånt ännu utan det kommer till veckan
Jag: ??? Ser frågande ut
Han: Eller är det den här veckan ?
Jag: Ja imorn..
Han: Jahaaaa, öh ja.. öh vi får nog in dem idag eller imorn då.

Suck.. Gick direkt och frågade en tjej som inte heller hittade dem och tillslut fick jag veta att dem stod på brödavdelningen.. Brödavdelningen, Why ?

Jaja, Huvudsaken jag fick det skickat iaf. Jag har jobbat 9-15 idag och kommit hem samt ätit middag nu för en stund sen. Ska ta en kopp kaffe innan det är dags att springa ner i tvättstugan och tvätta det jag inte hann med igår. Måste även slänga en massa sopor och börja skotta fram min bil så jag kan fara å handla. Där har ni min kväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0