En dag på vift

Hoff... Kom nyss hem så jag har verkligen varit hela dagen på vift. Först någa timmar på stan, Sedan följde jag med hem till Mamma & dem och har bakat, ätit middag, sett film, spelat spel och en massa annat. Har haft riktigt trevligt och så var även min storasyster där och vi träffas ju inte så mycket så det var roligt att umgås en hel dag "som vanligt" nu innan hon ska åka på ett behandlingshem.

Vad vi bakade ska jag visa er bild på sen och även receptet ska ni få, Det är nåt jag själv aldrig varken bakat, smakat eller sett förut :)

Sen har jag fått en ny (gammal) tröja oxå som jag tänkte visa när jag lagt in bilden ;D



Nu ska jag ta en kopp te och kika runt här på datorn lite innan jag ska lägga mig och läsa eller sova beroende på hur trött jag är ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0