Blä !

Mitt humör sprang och gömde sig så nu är jag svinsur å irriterad på allt och ingenting !

Dagen då... For och jobbade ett tag, Fick såklart en bil som någon lämnat med helt tom tank.. Alltså jag blir såå förbannad ! Okey, visst, fine om man glömmer nån gång.. Men när det är så jävla slut att det tjuter bara man startar bilen - Då har man INTE glömt ! Och om man nu har så jävla bråttom att man inte ids lägga 10 minuter på att tanka så kan man väl för faan skriva på billistan att just den behöver tankas ?! Eller ska det vara så jävla svårt ??

Sen åkte jag och handlade i lite olika affärer på Storheden, Ätit jävligt god middag som idag blev bulgur, kallrökt lax och sparris. I bulguren hade jag även fräst vitlök, rödlök och spenat samt att jag hade kokat den i buljong, Sparrisen fick på sig lite smält smör, citron och kryddor.. Mumsfilibabba :)


Vad har jag mer gjort ? Typ dammsugit och dammat mattor..

Nu ska jag iaf äta kvällsmat så man får sova nån jävla gång. Ser inte fram emot att jobba imorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0