Blä

Idag har varit en sån skitdag.. En sån dag när man tvivlar på allt. Sig själv, sina beslut, sin framtid.

Jag är så less på att bara snurra runt i gamla spår, Just nu är jag svinless på mitt jobb även om jag gillar det egentligen. Undrar vad jag "ska bli när jag blir stor" Vill ha nåt bra jobb men vill inte gå nån lång utbildning.

Jag vill ha en ny bil, men ändå ha kvar min gamla.. Fast mest ha en ny.

Vill ha Emil här eller vara där, fast jag vet att det är ett tag kvar.


Vill bara ha lite nyheter i vardagen, Nåt roligt, En nytändning. Jag är bara så less på allt(?) fast samtidigt vet jag inte riktigt vad det är jag är less på. Tycker bara inte om vardagen som den är nu.


Kanske känns det bättre imorgon.


Kommentarer
Åsa

Precis jag har nog mycket kärlek i mitt liv :)

2012-03-01 @ 09:51:09
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0