Nu är glada helgen slut slut slut !

Åh, Pust, stånk, stön.... Jag måste bara ta en datorpaus !... Håller på och städar.. suck.
 
Om jag bara orkar ta mig upp härifrån och skura alla golv så är det färdigt sen :)
 
Igår var vi som sagt till Luleå.. Handlade mat, hundmat och lite andra småsaker. Emil köpte en ny mobil och ja.. Vi uträttade lite ärenden helt enkelt. Fikade en massa i Gammelstan. Emmeli & Conny var oxå där... Åt middag och sen åkte vi hem. Jag höll typ på att dö hela dagen i sviterna av min förkylning men märkligt nog verkar jag ha överlevt !
 
Emil åkte ut på lite partaj senare på kvällen medans jag låg i sängen och snörvlade. Har tagit sovmorgon idag och ätit våfflor till frukost så nu känns det lite bättre ;) Nu ska jag då skura, diska omänskliga mängder disk, fundera ut vad jag ska laga till middag - laga det och sen baka en mjuk pepparkaka.
 
Imorgon är det dags för jobb igen !
 
Kolla föresten vad jag hittade på nätet, Ganska kul. Jag skulle byta ut min profilbild på facebook (Jockfall) till en likadan fast i vinterskrud om man säger så och när jag googlar på det så kommer det fram ett skolfoto på inte mindre än min egen Pappa :)
 
Det är han i svart kostym ovanför tjejen i vit klänning :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0