Julen är över

Nu är glada julen slut, slut, slut ! Julegranen kastas ut, ut, ut !
 
Jaha, Hoppas ni alla har haft en fin jul för det har jag ! Emil tog oxå ledigt på fredag så vi åkte ner mot Luleå redan på morgonen, Gjorde lite ärenden under dagen och på kvällen åkte vi till Ängesbyn för att äta middag med dem och byta lite julklappar.
 
På Lördag hade vi officiellt julafton som firades hos Mamma med hela familjen. Det var 30 grader kallt vi åt supderduper god mat tills vi storknade och så ändå godis och efterrätter på det. Öppnade ett berg med julklappar och slappade i soffan resten av kvällen.
 
På Söndag uträttades ytterligare lite ärenden innan vi packade bilen och åkte hem :)
 
Här är ett axplock av vilka fina julklappar jag fick, Endel av sakerna är sånt som måste fotas i verkligheten :)
 
Kokbok
 
Bodubytters i mängder och längder <3
 
 
Världens bästa handkräm
 
En kaffemaskin
 
Assnyggt 70tals överkast
 
Och så lite andra grejer som pengar, prenumeration på tidning, kökshanddukar, bakformar, godis, kaffe till maskinen, gardiner, 3 par 70tals sängkläder, en jättefin broderad tavla, prydnader etc så jag är mer än nöjd över alla fina saker :)
 


Kommentarer
tilde

Mocha kapslarna är underbarast!!!:)

Svar: Jahaa, Bra att veta då ska jag prova dem.. Gott med choklad :) Man vill ju typ smaka alla sorter ! haha :D
blow.blogg.se

2012-12-28 @ 22:07:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0