Damnit

Jag är förkyld som en jävla åsna, Eller en apa.. Inte vet jag vem av dem som brukar vara mest förkyld.
 
Anyhoo så är det ju fruktansvärt synd om mig, På riktigt alltså ! Det var sjukt tungt att jobba igår och samma lär det väl bli idag. Samma sticker det i ögonen och kliar i fingrarna av att mitt egna hem förfaller... Annars brukar jag vara riktigt effektiv på förmiddagen innan jag ska jobba men nu går det mest ut på att överleva och dammråttorna har fest i hörnen :(
 
Ska prova skriva en lapp åt min gubbe med vad som behöver göras åsså får han välja fritt därifrån ;)
 
 
Jaja, Nu måste jag gå ut med Oden i -19, sen duscha - tvivlar på hur varmt vatten vi har. Ja ni ser.. Life is härligt idag ;p
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0