Tisdag

Godmorgon, Eller God Förmiddag kanske !


Här rullar dagarna på.. Vi hade som sagt en liten inflyttningsfest i Lördags och jag hade blandat en farligt god men stark bål som fick mig att vara sängliggandes till kl 18 på Söndag.

Igår jobbade jag förmiddag och idag blir det kväll.. Igår fick jag föresten ytterligare 2 veckors jobb förutom denna då så det känns alltid bra med 3 säkra veckor framför sig :) Snart är det ju löning oxå !

Hösten har oxå kommit hit upp.. Redan. Igår hade det varit typ 3 minusgrader på natten :S Det betyder att jag måste ge mig ut i bärskogen innan dem ryser sönder dem små stackarna.. Igår plockade jag hallon och näst på tur står väl lite blåbär :)


Anyhoo... Nu ska jag hoppa i duschen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0