Tisdag

Ledig även idag och så ringde min syster för ett tag sen och sa att dem kommer å hälsar på idag så nu har jag dammsugit där uppe och dammtorkat hela huset, Ska bara städa toan och dammsuga + diska här nere sen så är huset öppet för besökare ;)


Jag tror jag gör flygande jakob till middag idag då jag har en grillad kyckling i kylen.. Ska dock plocka bort + lägga till lite så det faller mig mer i smaken ;) Kanske borde man ordna något fika till efterrätt oxå ? Hm... Nu vart det mycket att göra helt plötsligt :)

Först av allt ska jag då gå ut i skogen med gubben så han får springa av sig lite åsså tar jag nog med mig lite blåbär hem kan jag göra efterrätt på det.



Vi hörs !


Kommentarer
Åsa

jag tycker flygande jacob är så jääävla gott och jag kör bara med kyckling, grädde och ketchup. kan inte fatta att det kan bli så gott :O

2012-09-06 @ 22:27:28
URL: http://satterpunktochgarvidare.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0