Surströmmingspremiär

HejHej !



Idag är det den 16e Augusti och Surströmmingspremiär ! Jag har jobbat till 13:15 idag och dagen till ära var det Surströmmingsfest där för dem boende med tårta till efterrätt och hela kittet :) Själv blev man ju då så jävla sugen att det första jag gjorde när jag slutat var att fara och handla hem så jag oxå kunde få det till middag :) Så då har jag och gubben smarrat i oss tills vi sprack !

Eller ja.. Där före har vi ju varit här och fixat.. Gubben har gjort så fint nu i källaren oxå och så har vi åkt tillbaka hit efter middagen och småfixat.. Bla hängt upp lite mer tavlor, bytt ut fula gamla taklampor och satt upp vårat sjuuukt snygga badrumsskåp som vart helt amazing snyggt i våran amazing snygga toa :D Håll ut - Bilder kommer snart :)

Imorgon är då tanken att vi ska flytta in hit på riktigt och jag döööööör av längtan att få sova i min egen säng <3 <3 !

Nåja.. Vi ska åka "hem" till Fällan och duscha nu, sen hoppa i säng.. Jag jobbar en B-tur imorn (06:45 - 16:30) bluh.



Kommentarer
Tilde

Är så himla nyfiken på att se hur ni har det;)

2012-08-16 @ 22:17:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0