Den lilla Rosa

Jag kan inte annat än älska våran lilla toalett, Man blir glad bara man ser den ! :D
 
Anledningen till färgvalet började med att Emil köpte detta hus innan jag sett det, Han hade då förklarat att jag skulle älska toaletten som var rosa. Förväntansfull nanting kommer jag dit och ser att den är orangeaprikos/korall nån vidrig färg med brunbeige golv. Där och då sa jag att den ska FAAN bli ROSA ! ;D
 
Ha överseende med att den är såå liten att man knapp kan fota nåt där inne ens med hel utzoomning :)
 
 

Här ovanför handfatet skall vi lägga kakel. Vitt 15 x 15 med mörk fog såklart :)
 

Vårat as-snygga badrumsskåp från Svedbergs. Har ett likadant i gult som skall vara i övre toan :)
 

 


Kommentarer
Tilde

Jätte fin toa! Så kul att äntligen få se hur ni boooor:) mysigt!

Svar: Tack :) Ja jag ska snart försöka fota resten oxå !
blow.blogg.se

2012-08-31 @ 09:59:52
Åsa

coolt :)

2012-08-31 @ 19:38:45
URL: http://satterpunktochgarvidare.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0