Virrpanna

Det är tur att jag har så bra koll.. Mamma ringde mig idag.

M: Hej, jag tänkte höra om du har planerat nåt för fredag ännu ? Kommer Emil ner eller åker du upp eller ?
J: Eh.. Öh.. Nä jag vet inte.. Jag har inte planerat nåt särskilt eller vilken fredag menar du ? *Tänker vad är det nu jag har missat och glömt bort*
M: Ja, Din födelsedag tänkte jag på
J: Oooj jahaa.. Vilken Fredag är det ?
M: Ja men den 27e ! Du brukar väl fylla år då ?
J: Jaha..Oj, Det är redan nästa helg.. Öh ja.. Ehm nä men jag hade glömt bort det så jag har inte direkt planerat nåt.

Inte kan väl jag hjälpa att jag haft så mycket annat att fundera på.. Hursomhelst ville dem bjuda ut på restaurang och det blir ju göttans !

Och så måste man baka nåt födelsedagsfika då kanske ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0