Vart tog vägen vägen

Eh jaha.. Det är tydligen kväll redan och inte vet jag vart dagen har tagit vägen ?

Har jobbat med Annelie idag och det var ju ruuligt, tog bussen hem, prompade med lillgossen och har ätit färsk sparris med citrondressing och kallrökt lax till middag. Svårt jävla gott alltså ! Mums ;)

Sen har jag suttit här vid datorn och skrivit å ordnat å fixat å skickat iväg lite grejer och sådant gojs. Nu.. Funderar jag på att förflytta arslet från denna datastol innan jag växer fast, kanske göra nån liten nytta som att dammsuga eller så.


Meen, jag har ett litet problem.. När jag kom hem efter jobbet idag så gick Oden runt hela tiden och vickade på huvet, skakade på det och kliade sig mycket i örat (Tecken på öroninflamation för alla er som ej har hund) MEN  Det luktar inget illa, är inte varmt och ser inte ut att vara kladdigt där i. Jag tog och rengjorde och fick ut lite brunt gegg förmodligen öronvax och sen dess har han varken kliat eller skakat så vad vet jag ? Får hålla extra koll och ringa vet. om det kommer tillbaka.

Nu ska jag äta något för magen kurrar, kanske dammsuga och sen är det ju snart dags för kvällspromenaden :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0