Uäck

Jag mår jätteilla, Tänk om jag blir sjuk :( ? Usch.. Alltid när jag ska få magsjuka börjar jag må jävligt illa av tanken på eller lukten av mat och så är det nu. Hoppas verkligen inte det är magsjuka utan bara nåt övergående.


För övrigt så är jag så jäävla rastlös och trött på att vara hemma.. Förra veckan hade jag ju så lite jobb, i helgen var jag ensam hemma och nu har jag varit ledig idag. Fyfan.. Nog är det skönt ändå att jobba man blir ju galen av att bara vara. Anyhoo.. Idag har jag varit hos frisören på morgonen, Tog bort närmare en decimeter på längden och sen klippte jag upp, skar ur och tunnade av det. Känns skönt men samtidigt som att man inte har nå hår kvar ;D Men det var ju så jävla långt, tjock och ovårdat tidigare så det kändes lika bra att ta mycket på en gång :)

Före:


Och efterbilden är väl inte den bästa då jag bara slängde upp det i hårband för att uppklippningarna vart lite kortare än jag tänkt och åker lös när man sätter upp det meen man ser ju på ett ungefär längden iaf.


Nu ska jag gå och börja göra mig klar för kvällen, plocka fram jobbkläder och sånt till imorn. Godnatt !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0