Tisdag

Hejhej ! Eller godkväll !

Jag har för typ en timme sedan kommit hem från Gammelstan, Har varit och välkomnat min familj hem till Sverige igen efter lite över en vecka i New York.

For först och tankade deras bil som jag lånat i veckan, köpte någorlunda nyttig mat från Max - Ett Delifresh low carb mål som smakade sådär.

Vi har kollat på bilder, dem har berättat om resan och vi har fått paket :D Jag fick en massa fina grejer.. Typ en tröja från Juicy Couture, BodyButter från Bodyshop, Frihetsgudinnanprydnad, lite olika köksgrejer och så amerikanska gosaker.. Har inte hunnit smaka på allt ännu dock :)

Tidigare idag har jag inte gjort så mycket mer än att jobba.. Först själv och sen med Anneli, Slutade strax efter 14 så har inte haft så lång dag :)


Nu är jag supertrött så det blir nog strax sängen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0