Söndag

Godmorgon !

Jag såg aldrig klart filmen igår, Den var så lång & tråkig och jag var så trött :)

Har kommit in från våran morgonpromenad för en stund sen och jag har nyss ätit upp min frukost så nu är det bara att sätta igång. Det vaknas 3-rätters middag idag så :) Nu först och främst måste jag då diska - Det värsta med att laga mat och baka är ju att det blir så sjukt mycket disk :S

Menyn inför kvällen ser då ut såhär:

Till Förrätt:
Chevre Chaud - Dvs en salladsbädd med smörstekt bröd och gratinerad chevré med honung.

Till Varmrätt: Canneloni med skinka - Fyllda pastarör med rökt skinka, soltorkade tomater, färskost osv och sen gratineras allt med en tomatpastasås och en god ost.

Till Efterrätt: Italiensk Citronsorbet.

Problemet är vad fan man ska dricka till, Jag är ju en såndär som tar för givet att man dricker vatten till allt men det gäller kanske inte alla. Måste fara till affärn och köpa nåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0