Måndag, Söndag

Yiho så skönt att vara ledig ännu en dag :)

Solen skiner, Jag har nyss ätit en nyttig frukost i form av en blodgrape och leverpastejsmackor med gurka. Och en kopp kaffe med grädde såklart :) Jag ska nog hoppa i duschen nu så håret hinner torka lite innan vi ska ut på promenad igen.. Man kan säga att vi går var 4-5 timme ungefär med Morgon, lunch, middag och kvällsprommis.. Börjar typ få ont i fötterna snart haha :D

Idag är iaf en rolig dag för att Emil kommer hit sen ! Han ska på dop nu vid lunch och när det är färdigt ska han väl börja röra sig hitåt så i eftermiddag nån gång får jag finbesök :) Han stannar till imorn och då ska vi på Baan Thai och käka lunchbuffé, Fyfaan så gott alltså jag verkligen älskar deras mat !! Mmm.. Börjar dregla bara jag tänker på det :D





Kommentarer
Åsa

de vet jag ju inte! har aldrig haft bmw, eller lagt ner tid på att se hur kvaliten är på andra bilar. Men som sagt så bör ju grejorna hålla när dom fan kosta en hel månadslöns nästan :)

2012-04-09 @ 15:09:44
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0