Lördag

Man blir ju helt dagvild såhär i långledigheter men nog är det väl ändå Lördag idag.. Jag hann inte riktigt klart med min städning igår så jag har just gjort klart resten. Har faktiskt startat dagen med att se en film imorse, Riktigt bra faktiskt - Det kommer mer om den sen :)

Igår var jag ju på Mammas kalas med gomat osv, åsså fick vi leta påskägg innan Jag, Emmeli och Markus åkte hem till mig. Vi var ute och kastade boll med Oden så han vart heelt slut, spelade GH, snaskade chips och såntdär.

Nu ska jag ta in allt jag haft ute på vädring och fixa mig någon lunch.. Tror faktiskt jag ska sätta mig vid tvspelet sen :D hihi

Ska även göra efterrätten till imorn ikväll, Det blir citronsorbet vilket jag aldrig gjort förr så jag hoppas det inte ska bli pannkaka av allt ihop :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0