Hemma!

Sådärja.. Då är man hemkommen igen ! Kom med bussen strax före 20 och då gick jag förbi affärn och köpte nå smågrejer så jag har mig till frukost och lunch imorn :) Ska väl handla ordentligt sen här nån dag...

Helgen har som vanligt gått sjukt fort och vi har inte hunnit göra så mycket.. Det har snöat heeela dagarna där uppe så vädret var ju inte så kul.. Idag har vi iaf besökt grannlandet en sväng. Men det har då varit både skönt och mysigt att bara vara och ta det lungt å inte flänga runt hela tiden :) På Fredag kommer dem ju hit igen mina hjärtan och på Lördag ska vi ut på restaurang med hela min familj och äta så jag har mycket kul att se fram emot denna vecka :)


Mycket jobb blir det oxå så snart ska jag väl hoppa i säng och ladda batterierna :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0