Godmorgon !

Långfredag idag ! Egentligen brukar vi ju få leta påskägg men tänk om Mamma glömt bort det nu i allt ståhej med sitt eget kalas :S Nåja.. Jag överlever nog utan ännu en massa mer godis men det är ju traditioon !

Något annat som verkar vara tradition för mig är att städa så fort jag är ledig men man måste ju passa på när man hinner ;) Började dagen med en 40minuters promenad med Gossen som fick springa lös å ha staffefnatt här på en stor äng, kastade pinnar och så vidare.

Har sedan hängt ut sängkläderna på vädring, ätit frukost och börjat tvätta kläder.. Ska ner i tvättstugan nu och starta en ny maskin och sen ska jag dammsuga, damma mattor, skura och rengöra badrummet. Duscha är ju oxå ett måste.. Tror jag ska börja åka mot Gammelstan vid 15-tiden eller nåt sånt ?

Hmm.. Nä det är nog lika bra att jag sätter igång nu.



Kommentarer
Åsa

tackar ;)

2012-04-06 @ 14:32:24
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0