Friday Im in love

Hellluu !


Idag har varit en bra dag. Har haft med mig en ny tjej på jobbet som var både trevlig och duktig ! Fick helt oväntat en ask fina chokladtryfflar av dagens sista kund och så vart arbetsdagen lite kortare när vi var 2 :)

Jag har nu dammsugit, ätit middag, diskat och plockat till lite i köket. Måste gå och duscha nu. Mamma, Mattias, Markus,Emmeli, Emil & Oden kommer hit på födelsedagsfika om typ 1,5 h så då måste jag ju vara klar :)

Ska ta fram fikat, duka fram, stryka en duk och sånt där småfix så det är väl lika bra att sätta igång.. Egentligen håller jag typ på att somna ;D

Det enda som gjort denna dag negativ var att Emil idag skulle på möte med banken ang huslånet men det avbokades för att bankkvinnan var hemma med sina sjuka barn. Guud så surt.. Vi som har väntat & längtar efter den här dagen med sån spänning åsså måste man vänta ännu mer !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0