Znark

Nu ska jag alldeles strax börja göra mig redo för sängen, är sjuuukt trött och tänkte även hinna läsa lite bok. Vet inte om jag går och sover för tidigt på kvällarna eller vad det är för varje dag vaknar jag innan alarmet och har svårt att somna om.. Men jag är ju så trött den här tiden så vad göra :p ?

Idag har jag hursomhelst jobbat 8-16, åkte buss hem och fick ganska snart besök av Emma som kom idag istället för igår. Vi har bara pratat och druckit kaffe och sådant trevligt. Sen har jag tagit itu med diskberget men mycket mer har jag faktiskt inte hunnit med idag ?


Som vanligt är det många tankar och funderingar som snurrar i huvet, kan egentligen inte göra mycket annat än att vänta och se. Godnatt på Er !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0