Söndag

Hej !

Morgonen och förmiddagen var i vanlig ordning sjukt tung men jag har försökt sysselsätta mig så gott jag kunnat, läst lite men till sist blev det för mycket tankar jag inte stod ut med så jag ringde Mamma.. Kändes lite bättre efter att vi pratat så jag snabbade mig att laga mat medans jag hade lite matlust och åt.. Sen for jag till affären och köpte lite Chips & Godis eftersom Mamma skulle komma hit och se en film med mig.

Åt typ 5 godisar och lite chips och ändå mår jag sjukt illa nu så det var lite ovärt och filmen då.. Alltså, Jag kan inte säga så mycket mer än att den var heelt jävla störd ! Sjuk alltså.. Och vissa scener var riktigt vidriga. Hojja.. Man kände som bara ett obehag genom hela filmen men då var det ju en Psykologisk thriller oxå så det var väl meningen.

Black Swan har enligt dem recensioner jag sett fått skyhöga betyg men av mig får den inte mer än 1,5/5 !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0