Söndag

Idag tror ja kommer bli en bra dag, Känner de på mig vettni ! Det är fint väder ute, sådär höstigt och kallt och jag ska först göra några ärenden på Apotek och mataffärer samt köpa slingmedel till håret.

Sen ska jag åka ut till Mamma med familj och få håret slingat, baka scones = antagligen äta scones oxå, snylta till mig middag, massage och ja allt sånt.. Det är alltid som att åka på avslappningsspa å fara dit typ :D Tror ja blir där mer eller mindre hela dan faktiskt !


Jag har då sovit tills nyss och börjat dagen med en Treo och en vitamintablett, Ska göra mig nån ordentlig frukost nu och sen bara snabbt dammtorka sovrummet, blir ju så jäkla fort dammigt där :S



Vi ska göra såna saftiga Engelska Scones (försöka iaf) istället för dem här torra Svenska man är van vid och så ska vi ha grädde och olika marmelader till, kanske göra lite Sandwichsnittar och dricka te till :) Mums !

Nå, Hoppas att ni oxå får en skön och avkopplande Söndag !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0