Slut på helgen

Jahapp, Då har man fått ännu en dag att gå.

Vid 11 åkte jag ut mot Storheden och handlade lite, Bla apoteksvaror, ett gosedjur åt Oden och slingblondering åt mig själv.

Sen bar det av till Gammelstan där jag genast satte igång med att baka Scones & göra Sandwiches med olika fyllningar så vi kunde ha riktigt AfternoonTea :)



Här är Sandwicharna med cream cheese och olika fyllningar som gurka, patronskinka, kalkon och ost. Gott med lite salt till dem söta Sconesen som vi åt med Körsbärsmarmelad, lemoncurd och vispad grädde (ska egentligen vara clotted cream)



Blonderingen av håret vart då bra iaf, gjorde jättemånga så hela håret vart uppljusat och fint. Sen var det dags för middag och vi åt ungsstekt märgpipa (Från älg) med potatisgratäng och sallad så det var oxå gott. Sen har jag bara tagit det lungt framför tv, läst lite och sådant innan jag åkte hem igen vid 19. Var helt inställd på att det skulle vara Ensam Mamma Söker idag men då var de ju inte förrän imorn =/

Nåja, Jag ska väl börja göra mig redo för sängen nu. Det blir några timmars jobb imorn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0