Måndag

Hej !

Idag har jag varit duktig och stigit upp, fått i lite mig frukost och tagit mig iväg till jobbet. Var dock tvungen att åka buss för att det SPÖÖÖREGNADE. Det regnade alltså helt sjukt mycket.. Jag har ju jättenära till busshållplatsen, hade paraply och gick fort men när jag kom fram var ändå både skor och hela byxorna nedanför knäna sjöblöta eftersom det blåste så mycket så det var lite surt och jag saknade min bil men Emil hade eventuellt hittat några Bromskivor nu - I Sollefteå ! Så hoppas dem var i hyffsat skick så han kan skicka hit dem.


Förhoppningsvis regnar det inte imorn så jag kan cykla !

Nuu har jag nyss ätit lite tidig middag för jag ska iväg och jobba sen igen eller jobba, Jag ska på ett kundmöte men det låg 2,5 mil utanför stan så jag får ändå ihop lite lön på den svängen.

Sen ska Emma komma och hälsa på och det var då länge sen sist så vi kanske har hunnit få ihop nå skvaller, Vem vet ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0