I brist på annat.

1. Hur gammal är du om fem år?
26 år.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Sandra på jobbet är den enda jag spenderat tid med idag och det var nog liet mer än 2 timmar precis.

3. Hur lång är du?
155

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hur många lingon finns det i världen.

5. Vem ringde du senast?
Sandra

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Typ nu är jag snart hos dig

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Igårkväll

11. Vilken ögonfärg har du?
Gråblå typ

12. När vaknade du i dag?
06.30

13. Vilken är din favoritjulsång?
Jag älskar ju julmusik men typ Jul, jul strålande jul, det strålar en stjärna, låt mig få tända ett ljus, nu tändas tusen juleljus och när juldagsmorgon glimma.

14. Vilken är din favoritplats?
Oj.. Hemma är nog bäst i alla lägen men jag älskar Jockfall oxå.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Typ jobbiga ställen som tandläkare osv.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ja.. Eftersom alla mina framtidsplaner just grusats, raserats och spridits för vinden så vet jag inte riktigt. Jag vet vart jag skulle vilja vara då iaf.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Att det skulle vara någon under sängen.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast
Minns inte

19. Hur stor är din säng?
160 bred

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
I underkläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 på min sida.

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Bara i Luleå !

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor inne skor ute ?

26. Är du social?
Nepp

27. Vilken är din favoritglass?
Typ Twister, Cornetto jordgubb, Magnum mandel.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Är så mätt nu att jag inte kommer på nåt.

29. Tycker du om kinamat?
Javisst !

30. Tycker du om kaffe?
Ohjaa, ska faktiskt göra mig en kopp nu !

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten och kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida?
På höger sida av sängen men olika sidor av kroppen.

33. Kan du spela poker?
Nej, har aldrig lyckats förstå mig på det.

34. Tycker du om att mysa/kela?
JAAA

35. Är du en beroendemänniska?
Jag har inga beroenden så njä

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej inte en enda men jag känner massor av folk som har samma födelsedagar som varandra. Skumt

37. Vill du ha barn?
Nångång kanske men det är inget jag längtar efter eller känner saknas i mitt liv.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska isåfall.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng har ju inga djur i sig och är varmare men havet känns fräschare.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Jag hatar att spendera pengar men isåfall på viktiga saker man måste betala som räkningar.

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Kanske Ensam Mamma Söker just nu

44. Kan du rulla med tungan?
Rulla ihop den kan jag.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Emil

46. Sover du med gosedjur?
Haha nae

47. Vad har du för ringsignal?
Har haft ljudlöst dem senaste säkert 5 åren.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja, några finns de väl.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En bok.

50. Flirtar du mycket?
Nix

51. Kan du byta olja på bilen?
Inte byta.. Men fylla på.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Håller på just nu med hundraåringen som klev ut genom ett fönster och försvann.

54. Läser du dagstidningen?
Om jag har tillgång till den så läser jag gärna

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?

Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Bandit Rock

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ett "brev" till en kund.

59. När var du i kyrkan senast?
På Farmors begravning den 13/7

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Tycker typ inte att nån var så jättebra.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt tror jag är max.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Sandra hjälpte mig på jobbet idag fast hon inte hade behövt å de var snällt :)



Kommentarer
Emma

Haha undra vem som då borde få bestämma allt själv här hemma :D

2011-09-08 @ 17:50:27
URL: http://emmnie.blogg.se/
Emma

Blev sponsrad en tävling i min blogg.. du kan ju vara med om du vill :P

2011-09-09 @ 12:28:53
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0