Fuck my Brain

Alltså jag har blivit helt störd i huvet.. Jag drömmer så mycket knäppa saker på nätterna att jag knappt vet vad som är verklighet när jag vaknar. Jag har aldrig varit någon svartsjuk typ men nu börjar jag lixom inbilla mig att Emil säkert redan har hittat någon ny och att han säkert har träffat någon när han varit själv iväg på olika ställen och att han bara låssats vara tillsammans med mig tills han skulle få jobbet där uppe och ja ni hör ju själv hur stört det låter ?

Nog vet jag att Emil alltid varit mig lika trogen som jag varit honom men nu rör min hjärna ihop det för mig med alla dessa drömmar och jag vet varken ut eller in.

Antar att jag bara är livrädd för att bli ersatt.. För att nån ska få flytta in i mitt hus, ta hand om min hund och min man. Att nån ska få leva det liv som jag planerat för min framtid. Att han ska hitta nån som är allt det jag inte kunde vara, som kan ta vid där jag inte räckte till längre.


I said the night you left me, nothing worse could ever happend. But seeing you with someone new proved that I was wrong..


Åh vad skönt nu har jag fått lite saker uppklarade och vet hur det egentligen ligger till så jag behöver inte alls oroa mig för just den saken.

Jag har sovit väldigt dåligt inatt men ända från 12-12 typ och det måste vara personligt rekord för mig tror jag ! Nu är jag väldigt hungrig så jag ska gå och värma upp den halva pizzan jag har kvar sen igår om jag vågar.. Började må så sjuuukt illa inatt så jag trodde det var av Pizzan men det kan ju ha varit för att jag åt en enorm lunchbuffe vid 13 och sen pizza vid 17 och så drack jag läsk och åt choklad på det ! Så.. Ja det kan ju bero på det.

Det är jättefint väder idag, Hittils har jag bara stört mig på det. Undrat varför det är fint väder när livet ändå suger men nu när några kilon lättat från mina axlar ska jag ta och uppskatta det. Efter att jag ätit lunch och duschat ska jag cykla iväg till Dollarstore och köpa lite hundgrejer åt Oden. Det blir ju enklare om han har en säng osv här oxå istället för att man ska behöva dra med sig grejerna varje gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0