Fredag

Ah, Äntligen helg ! Har varit så sjuuuukt trött varenda morgon denna vecka så det är knappt att jag tagit mig upp ur sängen. Inte för att det blir någon direkt sovmorgon imorn heller.. Oden ska ju ut och sen ska jag åka på stan med Mamma direkt dem öppnar men hursomhelst känns det ju alltid 100 ggr lättare att stiga upp när man är ledig än när man ska iväg och jobba :D

Idag var jag som sagt stört trött på morgonen.. Gick på promenad med Oden där ute i regnet när det kändes som om jag fick ett Sms (Oooh tänkte jag nu är det säkert förmiddags kunden som avbokar för att dem är magsjuka eller nånting) Tar upp mobilen men hade inte fått nåt..

Kommer in efter promenaden och får just då ett Sms av chefen... Nämligen att min förmiddagskund ringt honom och avbokat städningen pga att dem fått magsjuka. Hur sjukt ?! Haha

Såå... Då började jag inte jobba förrän kl 13. Vi åkte ut till Storheden där jag var på Systemet, Hm och Willys. Sen till Gammelstan för att Emil skulle kolla på en Åkgräsklippare som han köpte. Hem för lunch och promenad innan jag for iväg till jobbet.

Vi har varit lite feta och ätit Pizza till middag idag och sjuuukt gott var det som vanligt från Bergvikens Pizzeria som förövrigt är Luleås bästa. Jag tog "4 små rätter" som är en pizza uppdelad i 4 delar med Salami, Hawaii, Kebab och Indiana. Gött och skönt när man har svårt att bestämma sig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0