Fredag

Konstigt nog, Väldigt konstigt nog har den här veckan gått ganska fort nu när jag ser tillbaka på den samtidigt som den vissa stunder känts overkligt lång.. Som flera månader och år.

Igår var en hyffsad dag.. Jag hade otur med ungefär allt, råkade he sönder en dammsugare, fick i halsen och spillde ut och hostade ut en massa dricka på det nyskurade golvet hos en kund, mötte en idiot på flakmoped som just vid mötet på en smal cykelväg körde järnet genom en djup vattenpöl så HELA jag var vattendränkt. Men på nåt sätt, När man verkligen upplever riktiga problem här i livet så orkar man inte bli upprörd över såna skitsaker. Det hoppas jag att jag tar med mig ur allt det här.. Vad som verkligen betyder något, vad som är värt att tjaffsa om, vad som är värt att bli arg på.. Vad som verkligen betyder något. Synd att jag skulle komma på det lite försent bara.

Fick tillbaka matlusten igår Em och åt middag på Max med Sandra. Det var gött, smakade nuggetsmål där för första gången men det är faktiskt godare på Mcdonalds ! Sen hände något revolutionsartat - Sandra var tvungen att åka och fortsätta jobba men jag hade inte ätit klart, kan inte äta fort och ville inte slänga maten så jag insisterade på att hon skulle åka och så satt jag själv kvar och åt upp. HUR DUKTIGT ?! Vem fan vågar sitta inne på en restaurang och äta ensam lixom ??

Minns inte riktigt vad jag gjorde igårkväll, Något oviktigt säkert och för ikväll har jag inte heller några planer. Jag har jobbat kort dag idag och lagat Fiskpinnar & pottis till sen lunch/tidig middag och nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kika runt lite här på datorn.

Hoppas att alla får en fin fredagskväll !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0