Från plus till minus

Idag har varit en bra dag.. Fram tills nyss.

Jag vaknade på morgonen, svintrött och hade såklart ingen lust att jobba. En tjej på jobbet som jag vet vill jobba mer hade bara några timmar eget jobb idag så jag frågade om hon inte hade lust att jobba med mig. Det är både lättare och roligare att jobba med nån annan + att dagen blir hälften så lång. Dessutom hann vi med en stoor lunch på Baan Thai.

Jag var proppmätt länge efter det men då bjöd Mamma mig till dem på Pizza och fast jag inte alls var sugen tackade jag ja, Det är ju inte direkt som att jag skulle ha lagat nån middag själv här hemma annars. Jag hade det väldigt trevligt i Gammelstan.. Läste, spelade buzz, såg på tv och fick mig lite fotmassage.

Tankade bilen på vägen hem (Och jo föresten jag har ju hämtat ut mina bromskivor idag så nu hoppas jag bara att dem passar!!) Kom hem, satte mig vid datorn och fick se något som gav mig en stor jävla spark i magen. Alltså jag orkar inte med mer salt i mina sår.. Snälla.

Hur fan gör man för att sluta älska nån, hur accepterar man att nån vill gå vidare i livet utan en när man själv inte har nån aning om hur man ska överleva utan dem ? Kan någon tala om för mig hur fan jag ska klara av det här ?

Har en sak att se fram emot och det är att Oden kommer hit på Söndag. Vet inte vad som skulle hållit mig uppe om han inte fanns..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0