28 September

Idag skulle ha varit våran 4årsdag... Trodde att jag skulle vara mer ledsen idag men inte det som tur var. Har varit jävligt irriterad på en sak dock som jag kanske skriver av mig om när jag känner för det.

Nu håller jag allvarligt talat på att somna så jag ska ta en PK, gå ner i tvättstugan och hänga kläder på tork samt diska så ska jag börja göra mig klar sen för vid 17.30 ska jag åka in till stan med Sandra, Det är ju kvällsöppet idag så vi tänkte kika lite och ta en fika.. Jag är just nu galet sugen på kaffet jag ska dricka då ! :D

Annars idag har det inte hänt så mycket, Var sjukt morgontrött imorse som vanligt på senaste.. Tog mig knappt upp ur sängen men efter ett tags znoozande gick det bra och jag har jobbat 6,5 timme vilket jag tycker är alldeles lagomt för en arbetsdag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0