ZzzZzzZz

Aaaah.. Sjukt vad man kan vara trött helahela tiden. Såhär är det alltid för mig på hösten och vintern, Jag kan verkligen sova hur mycket som helst !

Jag och Oden har tidigare ikväll varit på våran långa promenadrunda som i raskt tempo tar ungefär en timme så nu blir det bara en kort kissrunda och sen får jag äntligen hoppa ner i min ljuuvligt sköna underbara säng :D


Annars har det inte hänt så mycket.. Jag har diskat, gått med sopor och sedan suttit och kollat runt på lite olika sidor efter lite inredningsprylar.. Jag har tänkt köpa nya gardiner och kuddöverdrag till soffan. Sen funderar jag på om jag kanske skulle skaffa några lampor att hänga i fönstrena ? Även dem till vardagsrummet då men jag har lite svårt att bestämma vad för färger jag ska ha så det matchar bra med varann men ändå ger en liten färgklick för just nu är allt där inne brunt & grått typ.



Godnaaatttt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0