ZzzZnark !

ZzzZzZz.. Åh vad jag skulle vilja krypa ner i sängen igen ! Var verkligen en kamp att ta sig upp imorse men hade tid på VC för att förnya ett recept så det var bara att pallra sig upp. 07:58 vart jag inropad och 08:08 var jag hemma igen så lite onödigt kan det ju tyckas att behöva komma dit varenda gång när dem ändå inte vill nåt viktigt.

Nu ska jag äta någon ordentligare frukost innan jag beger mig mot jobbet, Har bara en kund på 2,5h idag som jag kan komma till när som helst under dagen eftersom dem ändå är på sina jobb men det känns ju lika bra att göra bort det nu på morgonen även om jag som sagt väldigt gärna hade gosat ner mig i sängen igen.

Måste även vara på Apoteket idag, lämna tillbaka en film på hemmakväll och eventuellt om jag skulle idas vara en sväng till biblioteket på Kulturens hus oxå men det tror jag då minsann inte att jag ids.



Nej det blir nog ännu en kopp kaffe nu så man vaknar till liv !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0