Znark

ZzzZzz.. Här sitter jag och försöker hålla ögonen öppna, Förhoppningsvis piggnar jag till snart.. Brukar alltid vara som tröttast vid den här tiden på eftermiddagen.

Jag har som sagt varit iväg och jobbat en kort sväng efter lunch idag hos en av mina favoritkunder och då hade hon stickat ett par yllesockar åt mig i rätt storlek och även i min favoritfärg knallrosa ! Så jävla snällt och gulligt att det gjorde hela min dag !

Kom hem vid 15.30 och började laga middag och sen har jag varit ute med Oden på en lite längre promenad och börjat tvätta.. Ska byta sängkläder ikväll oxå så jag har ju det jag sysselsätter mig med. Blä


Nu ska jag fortsätta med att kolla runt lite och försöka hålla mig vaken, Det är ju Ensam mamma söker ikväll :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0