Söndag

Godmorgon !


Här har vi varit uppe med tuppen, Tyvärr för nu är jag redan supertrött ! Must have more coffee...

Var på en 40mins morgonpromenad och sen har jag kört igång en maskin kläder och ätit frukost (Och såklart spelat lite Gardens of time på Fejjan ;)). Ska gå ner i tvättstugan nu och hänga på tork så de är färdigt när det är dags att åka och städa.

Har skrivit upp en liten lista på saker oxå som jag ska göra.. Smågrejer som att diska, skriva handlingslista osv. Tänkte nästan fråga Mamma om vi inte ska äta Pizza till middag idag, Känner mig sugen på det :) Så då kanske jag äter det hos dem och far å tankar bilen + handlar på vägen hem så har jag fått det mesta gjort idag som jag borde.




Have a nice Sunday !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0